dinsdag 23 mei 2017

Een jaar in 25 foto's

Fotograferen is een leuke bezigheid, vooral als je veel op reis bent. Tijdens mijn verblijf in Moskou en mijn uitstapjes naar andere steden heb ik een kleine 1500 foto's gemaakt. Veel van deze foto's vallen in de categorie "vakantiekiekjes" en zijn weliswaar mooi, maar niet bijzonder.

Er zijn echter ook momenten geweest waarop ik heb geprobeerd om meer dan vakantiekiekjes te maken en te experimenteren met mijn camera, compositie en andere zaken. Een inspiratiebron hierbij was Egbert Hartmans blog "Rusland in Woord en Beeld". Voor wie het nog niet kent: een echte aanrader!
Hierbij wil ik jullie de 25 foto's tonen, die ikzelf als mooiste bestempel. Of het me gelukt is om wat meer professioneel aandoende foto's te maken, dat laat ik graag aan mijn lezers over.

Moskou

Televisietoren van Ostankino en monument voor de ruimtevaart

VDNX

"One of these things is not like the others"

Wat ruist er door het struikgewas?

Toegang tot Gorki-park



MGU vanaf het Kremlin

Zjoekov
Buiten Moskou

Rostov Velikij - vergeten hoekje van het kremlin

Rostov Velikij
Zarajsk - weg naar het eind van de wereld

Zarajsk - de kat van het busstation

Sergiev Posad
Toela

Toela

Toela

Toela
Zvenigorod

Zvenigorod
Soezdal
Kolomna

Kolomna

Kolomna

Kolomna

Geen opmerkingen:

Een reactie posten