maandag 2 juli 2012

Приветствую вас

Welkom iedereen!


Nou, dit is dus mijn blog. Ik ben een 21-jarige (over een paar dagen 22-jarige) student Russische Studies aan de universiteit Leiden. Aankomende zomer zal ik een maand studeren aan de Linguïstische Staatsuniversiteit te Minsk en volgend kalenderjaar zal ik drie maanden studeren in Sint-Petersburg. En wat daarna komt, geen idee!

Maar enfin, deze blog is bedoeld om mijn ervaringen tijdens mijn buitenlandse verblijven met jullie, mijn lezers, te delen. Nu weet ik niet of ik veel zal gaan schrijven, maar dit zal de tijd ons leren. ;)

Een beetje kitscherig plaatje: Wit-Rusland en haar vlag


Voor nu kan ik jullie zeggen dat ik op 27 juli vertrek naar het mooie Minsk. Hier zal ik met een paar vrienden een maand Russisch leren aan de MGLU, wat staat voor Минский Государственный Лингвистический Университет, oftewel "Minskse Linguïstische StaatsUniversiteit".
Aangezien het nog wel een klein maandje duurt voordat ik me in de hoofdstad van Wit-Rusland bevind, zal ik naar alle waarschijnlijkheid eerst enkele posts wijden aan algemene info over Minsk en Wit-Rusland.

Alvast veel leesplezier!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten