donderdag 26 juli 2012

Завтра...

Morgen...

Een blauw rolkoffer ligt open op de vloer onder mijn hoogslaper, tot de rand toe gevuld met een breed scala aan shirts, broeken, handdoeken, boeken en badspul. Bovenop ligt een reisgids, een notitieblok en de reader van het college grammatica.
Daarnaast staat een grijze laptoptas met natuurlijk een laptop erin. Verder zitten hierin alle dingen voor onderweg: paspoort met visum, vluchtboeking en verder allerlei andere meuk voor onderweg, zoals Misdaad en Straf en een kaartspel dat hopelijk nog compleet is.

Dat kan maar één ding betekenen:
Morgen is het dan eindelijk zo ver! Ik ga naar Minsk! :D

Na een heel kort nachtje mag ik morgen dan om 3 uur opstaan, waarna ik mezelf even zal dwingen een snee brood te eten, nog mijn spullen even na zal gaan om vervolgens om 4.15 door een taxi op te worden gehaald.
Waarom zo vroeg? Nou ja, het vliegtuig van Austrian Airlines vertrekt helaas al om 7 uur! Maar ja, het voordeel is dan wel dat ik om 12.45 lokale tijd (GMT+2), na een overstap in Wenen, al in Minsk ben!

En hoe het daarna zal gaan... geen idee...! Ik ben benieuwd!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten